Tecfidera και οστεοπόρωση ?

Απάντηση
MARINA
Δημοσιεύσεις: 751
Εγγραφή: Τετ Μαρ 15, 2017 6:38 pm
Τοποθεσία: Βορεια Ελλαδα

Tecfidera και οστεοπόρωση ?

Δημοσίευση από MARINA » Κυρ Μάιος 30, 2021 6:20 pm

Στο νέο ανανεωμενο φυλλάδιο οδηγιών και παρενεργειών για το φάρμακο αυτό, που λαμβάνω περίπου εδώ και 6 χρόνια, αναφέρεται μεταξύ άλλων ότι σε περίπτωση που σπάσετε κάποιο οστό ενημερώστε το γιατρό σας...δεν υπήρχε αυτό στα πρώτα σκευάσματα.Δεν αναγράφει ρητά ως παρενέργεια την οστεοπόρωση. Ωστόσο αναφέρει αυτό και προσωπικά έχω εμφανίσει βαριά οστεοπόρωση...Η οποία πάρα τη σχετική φαρμακευτική αγωγή δεν φαίνεται να αναστρεφεται...Θέλω να το ψάξω να δω αν φταίει το τεκφιντερα και πραγματικά θα λυπηθώ αν χρειαστεί να το αλλάξω καθώς κατά τα άλλα δεν μου έχει προκαλέσει παρενέργειες και είμαι ευχαριστημένη. Κάνω τακτικά τις αιματολογικές μου εξετάσεις ανά 4μηνο απλώς...Αυτο ήθελα να μοιραστώ προς προβληματισμό...Σημειωτέον ότι οστεοπόρωση παρατηρείται στους σκληρυντικους συχνά αλλά το θέμα εδώ είναι η αδυναμία αναστροφής της κατάστασης που κατά τα άλλα έχω μάθει ότι συμβαίνει με τη λήψη κατάλληλης αγωγής και εν προκειμένω δεν συνέβη.... @onion35@
C'est la vie!!!j'aime la vie!!!

Άβαταρ μέλους
Ντιανα
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2629
Εγγραφή: Παρ Μαρ 10, 2017 8:22 pm
Τοποθεσία: στην ♥ της Ελλαδας

Re: Tecfidera και οστεοπόρωση ?

Δημοσίευση από Ντιανα » Τρί Ιουν 01, 2021 5:43 pm

Iσως ομως να πρεπει να αλλαξεις την αγωγη σου τελικα, εφοσον δεν μπορεις να ρυθμισεις το θεμα της οστεοπορωσης...
Εισαι νεα γυναικα....τι θα γινει αργοτερα;;; @onion35@
if you can't fly, then run.
if you can't run, then walk.
if you can't walk, then crawl.
but whatever you do, you have to keep moving forward

agathan
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 1293
Εγγραφή: Τρί Φεβ 21, 2017 3:58 am

Re: Tecfidera και οστεοπόρωση ?

Δημοσίευση από agathan » Τετ Ιουν 02, 2021 12:45 am

μηπως να μιλησεις ΗΡΕΜΑ με κανα γιατρο σου; :nose_pick:
ηρεμα παντα :grin: :emojis-12:

Απάντηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης