Συμπεριφορά Μελών

Κανόνες Λειτουργίας ώστε να διασφαλίσουν την ομαλή διεξαγωγή των συζητήσεων
Κλειδωμένο
agathan
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 1467
Εγγραφή: Τρί Φεβ 21, 2017 3:58 am

Συμπεριφορά Μελών

Δημοσίευση από agathan » Παρ Μαρ 10, 2017 5:00 pm

  1. Πριν ζητήσετε/ρωτήσετε κάτι ακολουθήστε τους παρακάτω απλούς κανόνες:
    • Δείτε τις υπάρχουσες ενότητες (ίσως να υπάρχει αυτό που ζητάτε σε κάποιο παλιότερο θέμα (topic).
    • Μην "απαιτείτε", αλλά ζητήστε ευγενικά αυτό που θέλετε με όσο το δυνατό πιο σαφή τρόπο και φυσικά στον κατάλληλο τομέα. Θυμηθείτε ότι με μια σαφέστερη περιγραφή γλιτώνετε χρόνο και για εσάς και για τους άλλους.
    • Θυμηθείτε πως οι υπόλοιποι χρήστες του φόρουμ δεν είναι υποχρεωμένοι να σας απαντήσουν, μπορεί να μην υπάρχει απάντηση για το ερώτημά σας ή οι αναγνώστες της ερώτησης σας να μην τη γνωρίζουν.
  2. Τα μηνύματά θα πρέπει:
    • να δημοσιεύονται σε δημόσια συζήτηση, η θεματολογία (τίτλος - περιγραφή) των οποίων σχετίζεται με αυτή.
    • Ο τίτλος των μηνυμάτων θα πρέπει να αποτελεί μια σύντομη περιγραφή του περιεχόμενου τους, καθώς και να είναι όσο το δυνατόν πιο «κατατοπιστικός», έτσι ώστε να μην παραπλανώνται οι αναγνώστες.
    • Αν διαπιστώσετε ότι ένα θέμα βρίσκεται σε λανθασμένη κατηγορία, ενημερώστε έναν συντονιστή προκειμένου να το μετακινήσει στην ορθή κατηγορία.
  3. Ελέγξτε το μήνυμά σας, αφού το ανεβάσετε για παραλείψεις που τυχόν αλλοιώνουν το νόημά του. Μην κάνετε συμπληρωματικό μήνυμα για να αλλάξετε κάποια λεπτομέρεια. Αντίθετα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την επιλογή "Επεξεργασία" για να διορθώσετε το μήνυμά σας.
  4. Προσπαθήστε να γράφετε στην Ελληνική γλώσσα, καθώς ο αναγνώστης διευκολύνεται στην κατανόηση του γραπτού λόγου. Τα greeklish δεν απαγορεύονται, αλλά καλό θα ήταν να αποφεύγονται.
  5. Όταν απαντάτε σε ένα μήνυμα δεν είναι ανάγκη να κάνετε παράθεση σε ολόκληρο το προηγούμενο μήνυμα, παρά μόνο στο σημείο στο οποίο αναφέρεστε.
  6. Τα μηνύματα των μελών μπορεί να εκφράζουν τις προσωπικές τους απόψεις, αλλά παρακαλούνται οι συμμετέχοντες στην όσο το δυνατόν πληρέστερη τεκμηρίωση των απόψεών τους.
  7. Κάθε επισκέπτης/ μέλος του έχει τη δυνατότητα «αναφοράς» (report) των δημοσιεύσεων άλλων μελών που παραβαίνουν τους όρους χρήσης, ζητώντας την επέμβαση της ομάδας διαχείρισης, η οποία και θα επιληφθεί του θέματος κατά την κρίση της.
  8. Και τελευταίο και κυριότερο, προσπαθείστε να βοηθήσετε ο ένας τον άλλο.

Κλειδωμένο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης