Tecfidera ....αγάπη μου

Βίκυ
Δημοσιεύσεις: 1389
Εγγραφή: Τετ Μαρ 15, 2017 9:35 pm

Tecfidera ....αγάπη μου

Δημοσίευση από Βίκυ » Κυρ Ιουν 16, 2019 12:17 pm

Γεια σας και χαρά σας :have_a_nice_day:
Ναι σωστά καταλαβατε,άρχισε η στενή σχέση μου με το tecfidera
Σήμερα τελειώνει η πρώτη εβδομάδα. Αύριο αρχίζω την κανονική δόση.
Μέχρι στιγμής δεν είχα τα γνωστά προβλήματα με παρενέργειες.
Λίγη ερυθρότητα στα αυτιά και αυτά έφυγαν μετά από λίγο μόνα τους.
Αυτό όμως που με ενόχλησε ήταν κάτι περίεργο.
Ήρθαν τα πάνω κάτω... με αποσυντονισε κάπως... μια παράξενη αίσθηση ανησυχίας...δεν ξέρω πώς ακριβώς να σας το περιγράψω. Ισως να ειναι ψυχολογικο...Συνερχομαι όμως... εντάξει
Πάντα καλα :grin:
Η μαγνητική έδειξε νέα εστία στον αυχένα,με μικρή πρόσληψη σκιαστικου οπότε δεν πήρα κορτιζόνη.
Η εξέταση πήγε τέλεια, ναι ναι με θαύμασε η γιατρός μου
"Μπράβο Βίκυ, τέλεια,άριστα.Είσαι πάρα πολυ καλά".
Τώρα έχω την εξεταστικη που με κουράζει, η ζέστη φουντώνει, πρόβες και παραστάσεις με τη χορωδία, όμως τα βγάζω πέρα
Είπαμε: Πάντα καλα :grin:
Ενα άλλο θέμα που θέλω να θιξω είναι η δυσκολία να πάρεις στα χέρια σου την θεραπεία. Πας στην αρμόδια υπηρεσία να την παραγγειλεις και την έχεις σε 10 μέρες.Εντάξει.... πλάκα με ντου ιτ...
Αλλιώς πηγαίνεις στο φαρμακείο του ΕΟΠΥ στην Καβάλα και το παίρνεις αμέσως.
Πήγα στην Καβάλα για τα πρώτα δυο σετ, την Τρίτη θα παραγγειλω από εδώ το επόμενο ...άντε να δουμε :nose_pick:
Αυτά, για ότι νεώτερο θα σας ενημέρωσω.
Η ζωή...ειναι ωραία!!!

Άβαταρ μέλους
κώστας
Δημοσιεύσεις: 5316
Εγγραφή: Δευ Μαρ 20, 2017 1:05 pm
Τοποθεσία: Ν. Κηφισιά
Επικοινωνία:

Re: Tecfidera ....αγάπη μου

Δημοσίευση από κώστας » Κυρ Ιουν 16, 2019 2:09 pm

Μη ξεχνάς ότι το ξεκινάς κατακαλόκαιρο, με ζέστη ανεβασμένη. Εμένα για παράδειγμα (η ζέστη), μ΄έχει σμπαραλιάσει. Μόνιμη ραθυμία. Οπότε συγχώρα του τυχόν ατασθαλίες. Σου εύχομαι να πιάσει πάνω σου και να σε βοηθήσει.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος κώστας την Πέμ Ιουν 20, 2019 2:30 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Η μεγαλύτερη ηθική ικανοποίηση, είναι να βλέπεις τη φωτεινότητα που βγάζει ένα ευχαριστημένο πρόσωπο και να ξέρεις ότι κι΄ εσύ έχεις συμβάλλει σ΄ αυτό.

Βίκυ
Δημοσιεύσεις: 1389
Εγγραφή: Τετ Μαρ 15, 2017 9:35 pm

Re: Tecfidera ....αγάπη μου

Δημοσίευση από Βίκυ » Κυρ Ιουν 16, 2019 10:13 pm

Έχεις ενα δίκιο Κώστα
Ευχαριστωωωωωωω :grin: :grin: :grin:
Η ζωή...ειναι ωραία!!!

agathan
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 1245
Εγγραφή: Τρί Φεβ 21, 2017 3:58 am

Re: Tecfidera ....αγάπη μου

Δημοσίευση από agathan » Δευ Ιουν 17, 2019 6:06 pm

καλως το το παιδι μας με το tecfidera του :grin: :have_a_nice_day:

μια χαρα θα σου παει! το αγχος/ανησυχια που σου βγαζει ισως να μην στο βγαζει το φαρμακο, αλλα να το βγαζεις απο μονη σου γιατι τοσα χρονια δεν ειχες παρει τιποτα. οποτε σου χει κατσει περιεργο και δυσκολο! :have_a_nice_day:

Για την ερυθροτητα θυμαμαι οτι αμα παρεις μια ασπιρινη κανα μισαωρο πριν απο το tecfidera, βοηθαει και δεν εμφανιζεται. Αλλα ρωτα και την γιατρο για σιγουρα γιατι μπορει να θυμαμαι οτι να ναι... επισης! το χαπι να το παιρνεις στο ενδιαμεσο του φαγητου! δηλαδη φαε καμποσο, χτυπα το χαπι σου, και φαε το υπολοιπο! βοηθαει στο να μην σε χτυπησει στα εντερικα απ'οσο θυμαμαι! και παλι ρωτα ε! :have_a_nice_day:

για να ξερεις παντως... πριν 3-4 χρονια που επαιρνα και γω tecfidera ειχαν προβλημα και στο φαρμακειο του εοπυυ εδω περα και επρεπε να τα παραγγελνω 2 εβδομαδες πιο πριν, αρκετα αργοτερα απεκτησαν αποθεματικο... :dizzy:
σκεψου για αρκετο καιρο, ανεβαινα στην αθηνα να μου τα γραψουν και τα επαιρνα απο κει, γιατι αλλιως δεν θα τα εβλεπα ποτε! :dizzy:

μια χαρα θα εισαι :grin: :have_a_nice_day:

Βίκυ
Δημοσιεύσεις: 1389
Εγγραφή: Τετ Μαρ 15, 2017 9:35 pm

Re: Tecfidera ....αγάπη μου

Δημοσίευση από Βίκυ » Τρί Ιουν 18, 2019 9:12 am

Ευχαριστώ αντμιν :grin: :have_a_nice_day:
Πήγε ο νους μου πως είναι ο εσωτερικός μου κόσμος που αντιδράει και έχω τζιριτζατζουλες :grin: Είμαι αντιδραστική άλλωστε :grin:
Η ερυθρότητα με επισκέφθηκε και εχθες
Κοκκινησε ο λαιμός και τα αυτιά μου
Όμως δεν με ενόχλησε οπότε δεν πήρα τίποτα... έφυγε ενα μισαωρο μετά
Τέλος του μήνα θα πάω στη γιατρό μου και θα συζητησω διεξοδικά για αυτά που μου λες ,περι φαγητού,ασπιρίνης πριν το χάπι κλπ
Στην Αθήνα πηγαινες;
Τι μου λες τώρα; Τέτοια αναστάτωση....
Μια χαρά θα είμαι και αν δεν είμαι θα γινω :emojis-9:
Η ζωή...ειναι ωραία!!!

Άβαταρ μέλους
Ντιανα
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2468
Εγγραφή: Παρ Μαρ 10, 2017 8:22 pm
Τοποθεσία: στην ♥ της Ελλαδας

Re: Tecfidera ....αγάπη μου

Δημοσίευση από Ντιανα » Σάβ Ιουν 22, 2019 3:19 am

Καλη αρχη Βικουλα μου! :have_a_nice_day:
Ολα να πανε καλα και να αποδωσει η αγωγη, χωρις αλλες ανεπιθυμητες ενεργειες.... :have_a_nice_day:
if you can't fly, then run.
if you can't run, then walk.
if you can't walk, then crawl.
but whatever you do, you have to keep moving forward

MARINA
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: Τετ Μαρ 15, 2017 6:38 pm
Τοποθεσία: Βορεια Ελλαδα

Re: Tecfidera ....αγάπη μου

Δημοσίευση από MARINA » Πέμ Ιούλ 18, 2019 7:28 am

Τώρα το είδα!!!Καλή αρχή Βικουλα.Ετσι είναι όπως τα.λεει ο αντμιν.Καλα θυμάται.Με φαγητό η λήψη,άλλωστε το γράφουν στις οδηγίες.Βασικα αμέσως μετά το παίρνω εγώ.Ασπιρίνη για ερυθρότητα μου είχε πει ο γιατρός αλλά δεν χρειάστηκε...Καλή συνέχεια να έχεις.Και χωρίς αναμονές πολλές για το φάρμακο...Και ανα τακτικά διαστήματα έλεγχο με αιματολογικές μην ξεχνάς...Φιλάκια!!!! =Kiss of love=
C'est la vie!!!j'aime la vie!!!

Βίκυ
Δημοσιεύσεις: 1389
Εγγραφή: Τετ Μαρ 15, 2017 9:35 pm

Re: Tecfidera ....αγάπη μου

Δημοσίευση από Βίκυ » Πέμ Αύγ 01, 2019 4:18 pm

Γειά σας συγκάτοικοι :grin:
Το χάπι με παιδεψε πολύ,πάρα πολύ :dizzy:
Πόνος στο στομάχι, εκτός των αλλων υπέροχων :dizzy:
Πήγα νοσοκομείο...με τακτοποίησε ο γιατρός εκεί,να είναι καλά :nose_pick:
Μου έδωσε και γαστροπροστατευτικο @onion20@
Εδώ και μια εβδομάδα....δυο... περιπου,μπορώ να πω οτι είμαι καλά... @onion24@
Διάρροια,τέλος
Πόνος στομάχι-κοιλια, τελος
Γενική αδιαθεσία, τέλος
Πρηξιμο και μετεωρισμός σε ύφεση
Συνεχιζω το γαστροπροστατευτικο
Πινω καθημερινά κατσικίσιο γάλα με κεφίρ
Τρώω "σωστά"
Μου λείπει ένα και δύο και τρία ποτήρια κρασί φφφφφφφφφφ @onion14@
Επίσης,μια γιατρός μου είπε να προσθέσω στη διατροφή μου συμπλήρωμα προβιοτικων
Θα με ανακουφίσει.... στο πρήξιμο λεει
Θα μιλήσω με τη νευρολόγο μου και ανάλογα θα πραξω
Κατά τα άλλα...
Όλα καλά
Πάντα καλά
Η ζωή...ειναι ωραία!!!

agathan
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 1245
Εγγραφή: Τρί Φεβ 21, 2017 3:58 am

Re: Tecfidera ....αγάπη μου

Δημοσίευση από agathan » Παρ Αύγ 02, 2019 10:53 pm

@onion20@ @onion20@ @onion20@ @onion20@ @onion20@ @onion20@ @onion20@ :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Βίκυ
Δημοσιεύσεις: 1389
Εγγραφή: Τετ Μαρ 15, 2017 9:35 pm

Re: Tecfidera ....αγάπη μου

Δημοσίευση από Βίκυ » Κυρ Σεπ 22, 2019 11:55 am

Τρεις μηνες tecfidera
Εκανα αιματολογικες και ολα ειναι ενταξει οποτε συνεχιζω
Διεκοψα το γαστροπροστατευτικο,οποτε παλι απο την αρχη.Πονος στο στομαχι την δευτερη μερα ο οποιος εξαφανιστηκε με ασπιρινη ως δια μαγειας!!!!!Δεν ξαναπονεσα απο τοτε
Βεβαια,εμφανιστηκε παλι η γενικη αδιαθεσια,εντονο πρηξιμο στην κοιλια,μετεωρισμος....οχι ομως οπως οταν ξεκινησα την αγωγη.Προστεθηκε και μια αιμμοροϊδα...βεβαια μην χασει :nose_pick:
Γενικα ξανα απο την αρχη...ομως εδω και μια εβδομαδα μπορω να πω οτι ειμαι καλυτερα,πολυ καλυτερα
Υποχωρησαν σε μεγαλο βαθμο ολα τα παραπανω.Πινω κεφιρ με κατσικισιο γαλα και παιρνω συμπληρωμα προβιοτικων
Με λιγα λογια :Παντα καλα!!!!!!!!!
Η ζωή...ειναι ωραία!!!

Απάντηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες